×
سبد خرید شما خالی است
×

کاربر تندیس اکسسوری هستید؟ لطفا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

ورود/ثبت نام
0
تندیس اکسسوری
تندیس اکسسوری
صفحه اصلی / بلاگ / جدید ترین و ترند ترین استایل های جشن تولد 2024

جدید ترین و ترند ترین استایل های جشن تولد 2024

21 مهر 1403
19
0
جدید ترین و ترند ترین استایل های جشن تولد 2024

جشن تولد یکی از مهم ترین و هیجان انگیزترین مناسبت هایی است که هر فرد در طول سال آن را تجربه می کند. معمولا بانوان جوان اهمیت زیادی به نحوه برگزاری جشن تولد خود می دهند و تمایل دارند بهترین و زیباترین استایل ممکن را در این مراسم داشته باشند. اما هر سال، ترندهای جدیدی برای استایل جشن تولد معرفی می شوند که می توانید با ایده گرفتن از آن ها، در مراسم تولد خود به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید. در این مطلب قصد داریم جدیدترین و ترندترین استایل های جشن تولد 2024 را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

جدیدترین استایل جشن تولد در سال 2024

اگر به دنبال خاص ترین و زیباترین استایل جشن تولد هستید، بهتراست برای جزء به جزء تولدتان برنامه ریزی داشته باشید و برای هر بخش از آن به خوبی فکر کنید. انتخاب لباس، اکسسوری لباس، زیورآلات، نحوه استایل مو، آرایش و غیره می توانند در جذاب تر کردن استایل و ظاهرتان تاثیرگذار باشند. در کنار این موارد، یک سری ایده های خاص و جدید نیز وجود دارند که در لابلای مطالب در اختیارتان قرار می دهیم. بیایید وقت را بیش از این هدر ندهیم و نکات طلایی استایل تولد را معرفی کنیم.

انتخاب لباس

اولین و مهم ترین نکته در استایل جشن تولد، انتخاب لباس است، برای انتخاب لباس باید به فاکتورهای مختلفی توجه کنید. به عنوان مثال؛ اگر جشن تولد شما کاملا دخترانه و دوستانه است، می توانید به سراغ تم های رنگی مشابه بروید. از دوستان خود بخواهید تا لباس های هم رنگ بپوشند و شما یک لباس عروسکی سفید برای خود انتخاب کنید. اگر فضای مهمانی کمی رسمی تر است، می توانید از ست شومیز با دامن یا شلوار، ست کت و شلوار، پیراهن های میدی جذب، لباس ها و پیراهن های بلند یا تاپ و دامن استفاده کنید؛ انتخاب رنگ لباس نیز کاملا سلیقه ای است.

برای مراسم نیمه رسمی نیز می توانید از لباس های سرهمی یا اورال ها استفاده کنید که در مدل ها و رنگ بندی های مختلف موجود هستند. انتخاب لباس های ابریشمی، پشمی و بسیار نرم در فصل سرد سال نیز انتخاب معقولانه ای برای استایل جشن تولد است.

انتخاب اکسسوری

اکسسوری ها یکی از مهم ترین بخش های استایل جشن تولد هستند که نباید آن ها را نادیده بگیرید. در واقع اکسسوری ها می توانند تکمیل کننده استایل شما باشند. برای انتخاب اکسسوری دست شما کاملا باز است. اما بهتر است به هماهنگ بودن اکسسوری ها با تم تولد، نوع لباس و سبک مویی که انتخاب می کنید توجه داشته باشید. اکسسوری ها به چند دسته تقسیم می شوند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • اکسسوری لباس شامل؛ روسری و دورگ، شال، شال گردن، کلاه، ساسبند و...
  • عینک آفتابی برای فضای بیرون
  • ساعت مچی زنانه شیک
  • گردنبند و گوشواره
  • کیف دستی کوچک
  • تهیه ریسه مو
  • انواع کش مو

با انتخاب بهترین و خاص ترین اکسسوری ها می توانید ظاهری بسیار لوکس و جذاب داشته باشید و در جمع به زیباترین شکل ممکن بدرخشید. سعی کنید در انتخاب اکسسوری به سراغ ترندترین ها بروید. توجه به رنگ پوست نیز در انتخاب اکسسوری بسیار مهم است. به عنوان مثال اگر رنگ پوست شما سبزه، گندمی یا تیره است، استفاده از اکسسوری های طلایی بهترین انتخاب ممکن برای شماست.

خرید تاج تولد

خرید تاج تولد بیشتر برای دختر خانم های جوان و کودکان کاربرد دارد و می تواند جذاب باشد. اما در صورتی که جشن تولدی بزرگ و بسیار مجلل برای خود برنامه ریزی کرده اید و تمایل دارید همانند یک پرنسس در این مهمانی مهم حضور یابید، می توانید متناسب با مدل و رنگ لباسی که برای تولد خود انتخاب کرده اید، از یک تاج بسیار زیبا نیز روی موها استفاده کنید. تاج به هر اندازه ساده تر باشد، جذابیت بیشتری خواهد داشت و شما را موقرتر نشان خواهد داد. همچنین به منظور زیبایی و سادگی بیشتر می توانید از کلیپس زایا استفاده کنید تا در عین مینیمال بودن ظاهر زیبا و هماهنگی را برای استایل خود طراحی کنید.

انتخاب مدل مو

مدل مو در استایل جشن تولد حرف اول و آخر را می زند. بنابراین باید نسبت به آن حساسیت زیادی داشته باشید. برای استایل کردن مو، دست شما کاملا باز است. برخی تمایل دارند این کار را به یک آرایشگر ماهر بسپارند و برخی نیز خود در خانه و با استفاده از یک سری اکسسوری های جذاب مو، اقدام به استایل کردن مو می کنند.

اگر تصمیم به خرید تاج تولد دارید، بهتر است موهایی صاف و براشینگ شده داشته باشید و یا نهایتا انتهای موی خود را با استفاده از تجهیزاتی همچون بابلیس و دستگاه فر، حالت دهید. اما انواع دیگری از استایل های مو همچون مدل مو با مروارید، مدل مو با استفاده از ریسه مو، مدل مو با کش چهل گیس و... نیز وجود دارند که در عین سادگی می توانند موهای شما را به زیبایی هر چه تمام تر آراسته و زیبا کنند.

برای استایل مو با مروارید می توانید موها را کمی شانه و مرتب کرده و مرواریدهای سفید کوچک را در لابلای موها قرار دهید. همچنین بافتن مو و استفاده از مروارید در میان بافت های زده شده بسیار زیبا و دلبرانه است. این یکی از خاص ترین استایل های مو در مراسم جشن تولد است که می تواند شما را تبدیل به نگین جمع کند.

استفاده از برچسب تتو

برخی از بانوان تمایل زیادی به تتو و طرح زدن روی بدن خود دارند. اما از آنجایی که زدن تتو می تواند گاه مشکل آفرین باشد، از انجام این کار خودداری می کنند. اما ما برای شما خبری خوش داریم. شما می توانید به جای تتوی واقعی از برچسب تتو استفاده کنید. برچسب تتو بسیار راحت و آسان روی پوست قرار می گیرد و به راحتی نیز پاک می شود. در واقع این برچسب ها کاملا یک بار مصرف هستند و شما می توانید برای مراسم خاصی همچون جشن تولد از آن ها استفاده کنید. این برچسب ها از نظر طرح، مدل و رنگ تنوع فوق العاده بالایی دارند. به نحوی که بانوان و دختران جوان مطابق با سن، سلیقه و استایل جشن تولد خود می توانند بهترین انواع آن را انتخاب و استفاده کنند.

استایل جشن تولد در کافه و رستوران

اگر قرار است جشن تولد شما در مکانی عمومی برگزار شود، قاعدتا نکاتی که تا اینجا به آن ها اشاره کردیم، به جز چند مورد جزئی نمی توانند چندان به کارتان آیند. در مکان های عمومی برای استایل تولد کمی با محدودیت روبرو هستید. بنابراین نمی توانید از لباس های آزاد و راحت، موی باز، تتو روی بدن و... استفاده کنید. برای چنین مواقعی نیز می توانید با تمرکز روی یک سری جزئیات، به شیک ترین استایل جشن تولد دست پیدا کنید. نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، می توانند در این مورد به شما کمک کنند:

  • برای انتخاب لباس بهتراست به سراغ لباس های شیک و مدرن بروید. با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد، می توانید روی انتخاب لباس وقت بیشتری بگذارید تا به این شکل، متفاوت ترین و خاص ترین استایل را در جشن تولد داشته باشید. بسته به شرایط آب و هوا می توانید از انواع کت و شلوار، لباس های ابریشمی و راحت استفاده کنید.
  • سعی کنید شال، روسری یا کلاهی که انتخاب می کنید، از نظر طرح و رنگ با استایل شما همخوانی داشته باشد. در اینجا رعایت هارمونی رنگ ها بسیار مهم است.
  • از اکسسوری ها همچون ساعت مچی، کیف، شال گردن، دستبند و انگشتر غافل نشوید. این موضوع می تواند جذابیتی دوچندان به ظاهر و استایل شما ببخشد.
  • استفاده از لاک های رنگی را نیز به شما پیشنهاد می دهیم همچنین بهتر است لاکی را انتخاب کنید که با رنگ لباس هایتان هماهنگ باشد. یا برای جلب توجه بیشتر از لاک هایی با رنگ کاملا متضاد لباس استفاده کنید.
  • یک مدل موی بسته و زیبا برای زیر شال یا روسری خود انتخاب کنید. می توانید جلوی موها که معمولا بیشتر در معرض دید هستند را کمی حالت دهید.

دقت به تم تولد

اگر برگزار کننده جشن تولد، خودِ شما هستید و قرار است تمام برنامه ریزی های آن را خودتان انجام دهید، پس بهتر است در انتخاب تم تولد نیز سلیقه و خلاقیت به خرج دهید. در صورتی که سوپرایزی در کار نیست، می توانید با انتخاب یک تم زیبا و شیک، مهمانان خود را به هیجان آورید. سعی کنید پس از انتخاب استایل جشن تولد، تم مناسبی برای آن نیز در نظر بگیرید. یعنی المان ها و عناصر جشن تولد کاملا با ظاهر و استایل شما همخوانی داشته باشند. در اینجا به انتخاب رنگ ها باید دقت زیادی کنید. بادکنک ها، گل های تزئینی، ریسه ها، چیدمان میز تولد، کیک تولد، وسایل پذیرایی از مهمانان همگی باید در یک سری موارد با هم نقطه اشتراک داشته باشند.

نظرات (0)

در این قسمت نظر خود را با ما در اشتراک بگذارید