×
سبد خرید شما خالی است
×

کاربر تندیس اکسسوری هستید؟ لطفا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

ورود/ثبت نام
0
تندیس اکسسوری
تندیس اکسسوری
صفحه اصلی / بلاگ / ترندترین مدل موی مجلسی 2024

ترندترین مدل موی مجلسی 2024

16 مهر 1403
36
0
ترندترین مدل موی مجلسی 2024

حضور در مجالس مختلف مانند عروسی، تولد و مهمانی های بزرگ و کوچک برای خانم ها بسیار مهم است. به همین دلیل ممکن است ساعت ها برای آرایش و زیبایی ظاهر خود وقت بگذارند. یکی از مهمترین قسمت های استایل هر فرد، آرایش صورت و آرایش موها است. به همین جهت در این مطلب قصد داریم در مورد ترندترین مدل موی مجلسی در سال 2024 با شما صحبت کرده و انواع مختلفی از مدل های مو را به شما معرفی کنیم. بنابراین به شما نیز پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بدین صورت بتوانید مدل مو و آرایش مناسبی را برای خود انتخاب کنید؛ با ما همراه باشید.

انتخاب مدل مو مجلسی مناسب

انتخاب مدل مو مجلسی مناسب

اغلب افراد برای آرایش و یا به اصطلاح شینیون کردن موهای خود به سالن های آرایشی مراجعه می کنند. درست است که تجربه و تشخیص آرایشگر در این زمینه بسیار مهم است، اما بهتر است بدانید که انتخاب نهایی مدل مو توسط خود شما صورت می گیرد. بنابراین بهتر است در انتخاب مدل موی مورد نظرتان دقت زیادی داشته باشید. چنانچه مدل مو مجلسی مورد نظر شما با استایلتان همخوانی نداشته باشد، نه تنها باعث زیبایی تان نخواهد شد بلکه ممکن است نتیجه عکس هم داشته باشد. در انتخاب مدل مو مجلسی مناسب باید به فاکتور های مهم و زیادی توجه کرد که در ادامه به توضیح هر کدام از این فاکتور ها خواهیم پرداخت.

مدل موی مناسب با چهره

همانطور که می دانید فرم صورت افراد با هم متفاوت است. برخی افراد دارای صورتی گرد یا کشیده و برخی دیگر دارای صورتی مثلثی یا مستطیلی هستند. هر کدام از این فرم صورت ها، مدل موی مناسب با خود دارند که به زیبایی هر چه بیشتر فرد کمک می کنند. بنابراین انتخاب نوع مدل مو در مجالس مهم، بهتر است ابتدا به تشخیص فرم صورت خود بپردازید.

برای این کار می توانید از آرایشگر خود نیز کمک بگیرید. با شناخت فرم صورت خود بهتر می توانید از بین گزینه های مختلف، مدل مو مجلسی مناسب با چهره خود را انتخاب کنید. چنانچه شما دارای صورتی با فرم گرد هستید، پیشنهاد می کنیم از مدل مو چتری در جلوی صورت خود استفاده کنید تا زیبایی شما دو چندان شود. همچنین شینیون های بسته و جمع شده در بالای سر نیز برای این افراد بسیار مناسب است.

مدل موی مناسب با نوع لباس

مدل موی مناسب با نوع لباس

معمولا افراد در مراسم مهم لباس های خاص و شیک می پوشند. امروزه در صنعت مد لباس نیز تحولات زیادی به وجود آمده و مدل های زیادی از لباس های خاص توسط خیاطان و طراحان با تجربه دوخته می شود. در هنگام انتخاب مدل مو مجلسی مناسب برای آرایش موهایتان، باید به صورت ویژه به مدل و طراحی لباس خود توجه داشته باشید. به عنوان مثال، زمانی که لباس مجلسی شما بلند یا به اصطلاح ماکسی طراحی شده، بهترین و مناسب ترین مدل مو، موهای باز و فر شده است؛ همچنین می توانید با استفاده از کش و گیره انبری استایل زیبا و فانتزی را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

نکته مهم دیگر، نوع یقه لباستان است. چنانچه لباس شما یقه بازی دارد، می توانید از مدل موهای باز استفاده کنید. اما در صورتی که لباستان به شکل یقه بسته دوخته شده است، باید از مدل مو مجلسی بسته استفاده کنید. در غیر این صورت موهای باز شما بر روی یقه بسته لباس و پارچه آن ریخته می شود و بعد از چند ساعت وز شده و ظاهری بسیار نامرتب به خود خواهد گرفت.

مدل موی مناسب با جنس مو

در انتخاب مدل شینیون موهای خود، باید به نوع و جنس موهایتان نیز توجه کنید. به عنوان مثال افرادی که دارای موهای فر، زبر و خشنی هستند، بهتر است از مدل های بسته در مراسم خود استفاده کنند. با خرید ریسه مو و استفاده از آن بر روی موهای خود می توانید به زیبایی خود بیفزایید. در مقابل افرادی که موهای صاف، لخت و نازکی دارند، می توانند از مدل های چتری بسته یا صاف اتو کشیده در شینیون خود استفاده کنند.

مدل موی مناسب برای اقوام عروس

چنانچه مجلس عروسی در پیش دارید و شما یکی از اقوام درجه یک عروس هستید، بهتر است بر روی انتخاب مدل مو مجلسی مناسب خود بیشتر فکر کنید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید مدل مو مجلسی متناسب با موقعیت و نسبت خود با عروس یا داماد انتخاب کنید. در ادامه به معرفی مدل های مناسب با شما خواهیم پرداخت.

مدل مو مجلسی مناسب با مادر عروس

مدل مو مجلسی مناسب با مادر عروس

اگر شما مادر عروس هستید، بنابراین این مجلس برای شما بسیار مهم است. شما در این مجلس به نوعی میزبان و صاحب مجلس محسوب می شوید. بنابراین نه تنها در انتخاب مدل مو مجلسی بلکه در انتخاب کفش، نوع لباس و غیره نیز باید نهایت دقت را داشته باشید. معمولا اغلب مادران مدل مو مجلسی بسته را ترجیح می دهند.

به دلیل اینکه نگهداری راحت تری داشته و نیاز به مراقبت زیادی ندارد. از طرفی به دلیل فعالیت و تعریق زیاد، امکان بر هم ریختگی در مدل مو مجلسی بسته بسیار کمتر است. شینیون های بسته خود انواع مختلفی دارند که با توجه به فرم صورت و حجم موها می توان از مدل های بسته در بالای سر یا پایین سر استفاده کرد. در همه انواع مدل موها، ابتدا براشینگ مو انجام می شود تا آرایشگر راحت تر بتواند به فرم دهی موها بپردازد.

مدل مو مجلسی مناسب با خواهر عروس

مدل مو مجلسی مناسب با خواهر عروس

اگر شما نقش خواهر عروس را بر عهده دارید هم باید به انتخاب نوع مدل مو مجلسی خود بسیار اهمیت دهید. در انتخاب مدل مو مجلسی برای عروسی خواهرتان، بهتر است ابتدا به استایل کلی خود توجه کنید. چنانچه نوع لباس، کفش و کیف و به طور کلی استایل شما رسمی است، می توانید از شینیون های بسته و ساده استفاده کنید. اما اگر لباستان فرم مجلسی دارد، باید به فاکتور های دیگری مانند یقه لباس، قد لباس و غیره توجه کنید. امروزه اغلب افراد که خواهر عروس یا خواهر داماد هستند، شینیون های اروپایی را انتخاب می کنند.

شینیون های اروپایی ساده و خلوت بوده اما در عین حال بسیار زیبا و شیک هستند. نکته بسیار مهم این است که به هیچ عنوان از تاج عروس بر روی موهای خود استفاده نکنید. در مراسم عروسی بهتر است تنها خود عروس از تاج استفاده کند. همانطور که در ابتدا گفتیم، بهتر است تمامی این فاکتور ها را با آرایشگر خود در میان گذاشته تا بهترین مدل مو مجلسی را بر اساس شرایط، استایل، فرم صورت، جنس موها و غیره انتخاب کنید.

مدل مو مجلسی مناسب با دوستان عروس

مدل مو مجلسی مناسب با دوستان عروس

دوستان عروس هم از جمله افرادی هستند که نقش زیادی در مراسم عروسی یک فرد دارند. گروه دوستان می توانند با نوع پوشش، طراحی لباس و یا حتی رنگ لباس از سایر مهمانان متمایز شوند. امروزه اغلب دوستان عروس لباس هایی یک رنگ و یا یک شکل می پوشند و به عنوان ساقدوش در مراسم عروسی شرکت می کنند. جالب است بدانید برای بهتر دیده شدن بهتر است یکی از فاکتور ها در این گروه ثابت و مشخص باشد.

امروزه اکثر عروس ها علاقه به فیلم گرفتن با دوستانشان دارند؛ اگر شما هم قصد شرکت در مراسم فرمالیته و فیلم برداری عروس را دارید می توانید از لباس ست، اکسسوری مو یکدست و یا حتی تاج ظریف بر روی موهایتان داشته باشید.

به عنوان مثال، فقط رنگ لباس ها با هم یکی بوده اما مدل مو و مدل لباس با هم متفاوت باشد. البته این امر، سلیقه ای بوده و به اشتراک نظر افراد بستگی دارد. اغلب دوستان عروس سعی می کنند موهای خود را به صورت ساده آرایش کنند تا زیبایی عروس خیره کننده باشد. چنانچه شما به عنوان دوست عروس یا داماد در مراسمی دعوت شدید، می توانید از مدل مو با مروارید و یا ریسه هایی با نگین های رنگی بر روی موهای خود استفاده کنید.

نظرات (0)

در این قسمت نظر خود را با ما در اشتراک بگذارید