×
سبد خرید شما خالی است
×

کاربر تندیس اکسسوری هستید؟ لطفا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

ورود/ثبت نام
0
تندیس اکسسوری
تندیس اکسسوری
صفحه اصلی / بلاگ / آموزش روش های مختلف دم اسبی بستن مو، از دم اسبی ساده تا مجلسی

آموزش روش های مختلف دم اسبی بستن مو، از دم اسبی ساده تا مجلسی

24 شهریور 1403
27
0
آموزش روش های مختلف دم اسبی بستن مو، از دم اسبی ساده تا مجلسی

اگر شما هم به فکر شینیون کردن موهای خود هستید دم اسبی بستن مو یکی از انواع مدل های آن بوده که به شما برای کامل کردن استایلتان کمک می کند؛ به همین جهت در این مطلب قصد داریم شما را با چند مدل دم اسبی بستن مو آشنا کنیم تا شما نیز بتوانید با این مدل مو در مراسماتتان بیش از پیش بدرخشید؛ با ما همراه باشید تا ترفندهای مربوط به آن را با یکدیگر بررسی کرده و مدل موی زیبایی را برای خود به ارمغان بیاورید.

1. دم اسبی حجیم

اگر موهای کم پشتی دارید و قصد دارید موهایتان را به صورت دم اسبی ببندید می توانید از مدل موهای کیت بکنیسیل (بازیگر هالیوودی) الهام بگیرید و مدل موی زیبایی را برای خود ببندید؛ برای این کار لازم است ابتدا موهایتان را با اتوی مو 1.25 اینچی اتو کنید و پس از فر کردن موهایتان را در بالای سرتان به صورت دم اسب محکم ببندید. پس از بستن موهایتان به منظور پر حجم تر نشان دادن موها می توانید توسط شانه رشته رشته موهایتان را خارج کنید.

2. مدل موی دم اسبی با پاپیون

برای تجسم کردن این مدل، مدل موی ریچل بروز ناهان را در مراسم گلدن گلوب به یاد می آورید؟ این مدل مو نشان دهنده این است که هنوز روش های مختلفی برای بستن مو به روش دم اسب وجود داشته و به منظور زیبایی بیشتر مو از پاپیون نیز در آن استفاده شده است. این مدل مو برای افرادی که موهای بلندی دارند بسیار زیبا و شکیل بوده و تمام افراد می توانند موهایشان را به این مدل ببندند. برای بستن مو به روش دم اسبی با پاپیون بهتراست به موهایتان کمی روغن یا کرم مو بزنید تا موهایتان لخت شود؛ سپس موهایتان را سفت در پشت سرتان جمع کنید و با کش ببندید تا بدین صورت ثبات پیدا کند. (در صورتی که ریزه مو دارید بهتراست از وز گیر استفاده کنید تا بدین صورت موهایتان یکدست شود.) حال با یک روبان خوش رنگ دور آن را ببندید و پاپیون بزنید.

3. مدل موی دم اسبی بلند و صاف

مدل موی دم اسبی یکی از مدل های زیبا، ساده و شکیل بوده که افراد از این مدل مو در مراسمات، میهمانی ها، دورهمی ها و کارهای روزانه شان استفاده می کنند و بدین صورت موهایشان را می بندند؛ این مدل مو سال هاست که توسط افراد مشهوری مانند کارداشیان و گبریل یونیون استفاده می شود و امروزه تبدیل به یکی از مدل موهای روتین افراد شده است. برای بستن موهایتان به این مدل لازم است اصول شانه زدن مو را بلد باشید و به صورت کامل موهایتان را برس بکشید تا تمامی گره های آن باز شود. می توانید با یک وز گیر روی موهایتان را بکشید تا بدین صورت موهایتان یکدست شود. حال موهایتان را با یک کش مو ترجیحا کش قیطانی مرغوب ببندید. به منظور زیبایی بیشتر می توانید موهایتان را اتو بکشید تا صاف و یکدست دیده شود.

4. دم اسبی مجلسی

اگر به فکر یک مدل موی زیبا برای مراسمات و مجالس تان هستید دم اسبی یک مدل زیبا و پرکاربرد بوده و بدین صورت شما می توانید با رعایت چند نکته خودتان در منزل انجام دهید و در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. بستن مو دم اسبی به روش مجلسی مانند مدل قبلی بوده و شما می توانید به منظور حجم دهی بیشتر از انواع اکستنشن مو نیز استفاده کنید تا بدین صورت حجم بیشتری به موهایتان دهید. برای ثبات بیشتر نیز می توانید از یک اسپری فیکس استفاده کنید. به منظور زیبایی بیشتر می توانید با بابلیس ادامه موهایتان را فر کنید.

5. دم اسبی بستن مو فر

اگر از آن دسته افرادی هستید که موهای فری دارید شما نیز می توانید موهایتان را به مدل دم اسبی ببندید و از زیبایی تان لذت ببرید؛ برای بستن مو ابتدا موهایتان را با شانه درشت شانه بزنید تا تمامی گره های آن باز شود. سپس با شانه معمولی شانه بزنید تا یکدست شود. پس از آن با استفاده از موس مو یا کرم مو موهایتان را حالت پذیر کنید و تمام موهایتان را محکم در دست بگیرید. با استفاده از کش موهایتان را ببندید و محکم کنید تا در مدت زمان طولانی باز نشود. به منظور زیبایی بیشتر می توانید از وز گیر و کرم مو نیز استفاده کنید تا موهایتان صاف باز شود. حال می توانید موهای آویزان تان را با سنجاق برگردانید و کف سرتان ثابت کنید تا جلوی صورتتان بیاید.

نکات و ترفند ها برای بستن دم اسبی مو

  1. بهتراست قبل از بستن مو حمام بروید تا موهایتان تمیز و عاری از آلودگی باشد.
  2. در حمام از ماسک مو و نرم کننده استفاده کنید تا موهایتان گره نخورد.
  3. به منظور زیبایی بیشتر پیشنهاد می شود از وزگیر و کرم مو استفاده کنید تا موهایتان صاف و زیبا باشد.
  4. یکی از مهم ترین مراحل در شینیون مو شانه زدن مو است؛ شما باید به صورت کامل موهایتان را شانه بزنید تا پس از بستن موهایتان ظاهر زیبا و یکدستی داشته باشد.
  5. بهتراست پس از بستن موهایتان رشته نازکی از موهایتان را بردارید و دور کش بپیچید تا کش دیده نشود و ظاهر مجلسی و زیبایی را به خود بگیرد.
  6. می توانید با انواع فر کننده موهای آویزانتان را فر کنید تا ظاهر زیباتری داشته باشید.

نتیجه گیری

اگر می خواهید در مراسمات رسمی یا دوستانه تان شرکت کنید براشینیگ یا شینیون مو یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید؛ در صورتی که زمان کافی برای شینیون موهایتان را ندارید به شما پیشنهاد می کنیم از گالری تندیس دیدن کنید تا بدین صورت بتوانید از اکسسوری های مختلف مو استفاده کنید و با کمترین هزینه موهایتان را آرایش کنید.

نظرات (0)

در این قسمت نظر خود را با ما در اشتراک بگذارید