×
سبد خرید شما خالی است
×

کاربر تندیس اکسسوری هستید؟ لطفا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

ورود/ثبت نام
0
تندیس اکسسوری
تندیس اکسسوری
صفحه اصلی / بلاگ / آموزش 8 مدل خلاقانه بستن مو با اسکرانچی

آموزش 8 مدل خلاقانه بستن مو با اسکرانچی

15 مرداد 1403
114
0
آموزش 8 مدل خلاقانه بستن مو با اسکرانچی

از گذشته تاکنون مدل دادن و شینیون مو یکی از لذت بخش ترین کارها برای بانوان بوده که امروز با متریال های مختلف می توانند در منزل موهایشان را به مدل های مختلف و به روز ببندند؛ پس از کلیپس مو یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین ابزارها برای بستن مو، کش مو است و اسکرانچی در دسته برترین کش های مو قرار گرفته و شما می توانید به کمک این کش موهایتان را به زیباترین مدل ها ببندید. به همین جهت در این مقاله قصد داریم 8 مدل مو با اسکرانچی را برایتان آموزش دهیم تا بدین صورت بتوانید موهایتان را به آراسته ترین حالت ببندید و از زیبایی تان لذت ببرید؛ با ما همراه باشید.

1. دم اسبی پایین

یکی از ساده ترین شینیون های مو می توان به دم اسبی بستن مو اشاره کرد. شما می توانید به کمک اسکرانچی موهایتان را در پشت سرتان ببندید و از سادگی و زیبایی آن نهایت لذت را ببرید. در صورتی که موهای لخت و بلندی دارید می توانید انتهای موهایتان را با بابلیس حالت دهید و در انتها روی آن اسپری فیکس بزنید تا ثابت بماند.

2. مدل گوجه ای بالای سر

مدل گوجه ای یکی از زیباترین مدل های مو محسوب می شود که اکثر بانوان در منزل یا میهمانی های دورهمی از آن در شینیون موهایشان ایده می گیرند. شما نیز می توانید موهایتان را به حالت دم اسبی در دست تان بگیرید و بتابانید، پس از آن موهای تابیده تان را دور هم بپیچید تا گرد شود؛ سپس دور آن را با اسکرانچی ببندید. این فرایند را در بالاترین قسمت سرتان انجام دهید تا موهای گوجه ای و زیبایی داشته باشید. (در صورتی که موهای بلندی دارید می توانید قبل از خواب موهایتان را گوجه ای شل درست کنید و آن را با اسکرانچی ببندید تا هنگام خواب موهایتان گرمای اضافه ایجاد نکند.)

3. مدل نیمه باز

این روش یک روش زیبا برای موهای مواج است؛ در این روش باید موهایتان را به دو نیمه تقسیم کنید و نیمی از آن را با اسکرانچی ببندید. اجازه دهید ما بقی موهایتان باز باشد، نکته ای که در این مدل باید دقت کنید شانه زدن مو است؛ شما باید به صورت کامل موهایتان را شانه بزنید تا از زاویه روبه رو موهایتان ظاهر زیبایی داشته باشد.

4. بافت مو در یک طرف

این مدل مو یک شینیون کلاسیک محسوب می شود و بدین صورت است که شما باید موهایتان را به یک طرف شانه تان منتقل کنید و از کنار گوشتان شروع به بافت موهایتان کنید؛ انتهای موهایتان را با اسکرانچی ببندید و از زیبایی خود لذت ببرید. (در صورتی که می خواهید بافت سفت و محکمی داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم اول بافت تان را با یک کش چهل گیس ببندید تا بدین صورت بافت تان سفت تر شود.)

5. مدل مو گوجه ای پایین

یک مدل موی بی دردسر می توان به مدل گوجه ای اشاره کرد؛ در صورتی که قصد دارید به یک دورهمی دوستانه بروید مدل مو گوجه ای بهترین گزینه برای شماست؛ شما می توانید موهایتان را به حالت دم اسبی در پشت سرتان بگیرید و پس از آن شروع به پیچاندن آن کنید تا به اندازه کافی سفت و محکم شود. در انتها آن را با اسکرانچی ببندید و از زیبایی تان لذت ببرید.

6. دم اسبی بالا

اگر اهل ورزش و باشگاه رفتن هستید قطعا به دنبال یک مدل مو زیبایی هستید که به هنگام ورزش خیلی در دست و پایتان نپیچد؛ مدل دم اسبی بالا با اسکرانچی در این زمان به شما کمک خواهد کرد تا از ورزش کردنتان لذت ببرید. می توانید موهایتان را در بالاترین قسمت سرتان به صورت دم اسبی نگه دارید و سپس آن را با اسکرانچی ببندید. در صورت نیاز می توانید با کمی خلاقیت موهایتان را دور اسکرانچی بپیچید و انتهای آن را به درون کش ببرید تا سفت شود.

7. گوجه ای شلخته

در صورتی که موهای کم حجمی دارید مدل گوجه ای شلخته بهترین گزینه برای موهای شما خواهد بود؛ برای بستن مو به روش گوجه ای شلخته شما به دو اسکرانچی نیاز دارید. ابتدا نیمی از موهایتان را با اسکرانچی گوجه ای ببندید و مجدد با یک اسکرانچی دیگر ما بقی موهایتان را ببندید. در صورتی که حجم موهایتان معمولی رو به زیاد است می توانید از یک اسکرانچی کوچک برای دور اول و یک اسکرانچی بزرگ برای دور دوم موهایتان استفاده کنید و فراموش نکنید که این مدل باید به صورت شل بسته شود.

8. اسکرانچی دم اسبی سه تایی

کمی خلاقیت به خرج دهید، چرا فقط باید از یک کش برای بستنن مو استفاده کرد؟ شما می توانید موهایتان را دم اسبی ببندید و مجدد هر 3 الی 5 سانت آن را با کش دیگری ببندید. نکته در این مدل اولین کش ها را باید محکم تر ببندید تا سر نخورد.

نکات و ترفندها برای بستن مو با اسکرانچی

  1. برای داشتن شینیون مو زیبا اولین قدم شانه زدن مو است که باید به صورت اصولی انجام شود تا پس از بسته شدن مو حالت زیبایی داشته باشد.
  2. اسکرانچی در دسته محبوب ترین کش ها قرار دارد و شما می توانید با انواع کش ها این مدل موهای جذاب را ببندید و در میهمانی هایتان بدرخشید.
  3. به منظور زیبایی بیشتر می توانید موهایتان را از جلو بافت آفریقایی بزنید و تا وسط سرتان آن را ادامه دهید. حال بالای سرتان مابقی موهایتان را گوجه ای ببندید و مدل زیبایی را برای موهایتان ببندید.
  4. کیفیت محصولاتی که استفاده می کنید نیز در این قسمت دارای اهمیت است؛ استفاده از کش های بی کیفیت و نامرغوب نه تنها سبب تقویت موهایتان نشده بلکه می تواند باعث افزایش موخوره و شکستگی موهایتان نیز بشود.
  5. بهتراست برای خرید اسکرانچی به سراغ فروشگاه های معتبر بروید تا از کیفیت محصول اطمینان داشته باشید.

نتیجه گیری

شما می توانید با توجه به رنگ لباس تان رنگ اسکرانچی تان را انتخاب کرده و موهایتان را به مدل های دلخواه شینیون کنید. در این مطلب چند مدل بستن مو با اسکرانچی را برایتان توضیح داده ایم در صورتی که فردی خلاق باشید می توانید از این مدل ها ایده گرفته و مدل جدید تری را برای موهایتان استفاده کنید.

نظرات (0)

در این قسمت نظر خود را با ما در اشتراک بگذارید