×
سبد خرید شما خالی است
×

کاربر تندیس اکسسوری هستید؟ لطفا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

ورود/ثبت نام
0
تندیس اکسسوری
تندیس اکسسوری
صفحه اصلی / بلاگ / آموزش 5 مدل مو با مروارید برای میهمانی

آموزش 5 مدل مو با مروارید برای میهمانی

13 شهریور 1403
74
0
آموزش 5 مدل مو با مروارید برای میهمانی

یکی از راه های جذاب تر کردن شینیون ها استفاده از مروارید در بستن موها است؛ چرا که مروارید ظاهر زیبا و مینیمالی داشته و به کامل شدن استایلتان کمک خواهد کرد، همانطور که می دانید امروزه اکسسوری های متفاوت و فراوانی برای موها طراحی شده تا بدین صورت بتوانید از هر مدل آن که بخواهید استفاده کنید؛ بنابراین اگر شما نیز به استفاده از مروارید در موهایتان علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بدین صورت بتوانید با توجه به علاقه تان موهایتان را شینیون کنید.

1. بافت مرواریدی

بافت مو یکی از راه های زیبا، ساده و شکیل برای بستن مو بوده که امروزه به دلیل تنوع بالا در این مدل شینیون، شما می توانید از انواع اکسسوری مو در بافت تان استفاده کنید و زیبایی بیشتری را برای خودتان به ارمغان بیاورید. برای آموزش بافت مو مرواریدی ابتدا باید نسبت به شانه زدن موهایتان اقدام کرده و پس از آن از سمتی که قصد دارید موهایتان را ببافید شروع به دسته بندی و بافت موهایتان کنید. برای اضافه کردن مروارید نیز می توانید موهایتان را به سه دسته برای بافت تقسیم کنید و پس از بافت هر سه تا یک دانه مروارید به موهایتان اضافه کنید و انتهای موهایتان را توسط یک کش چهل گیس ببندید.

2. مدل مو با ریسه مرواریدی

برای این مدل مو با مروارید لازم است موهایتان را به هر مدلی که دوست دارید شینیون بسته انجام دهید و سپس در لابه لای موهایتان از این ریسه های مرواریدی یا منجوق دار استفاده کنید تا در میهمانی و مراسماتتان مانند خورشید بدرخشید. امروزه ریسه مو در مدلها، رنگبندی و ابعاد متفاوتی تولید شده تا شما عزیزان بتوانید این محصولات درجه یک و با کیفیت را تهیه کرده و در شینیون موهایتان از آن استفاده کنید.

3. مدل مو با گیره آبشاری مرواریدی

یکی از جذاب ترین گیره های مو می توان به گیره آبشاری اشاره کرد؛ این گیره جذاب قابلیت جمع کردن موهایتان را داشته و بدین صورت می توانید با خرید مدل های ساده آن برای استفاده روزمره و یا مدل های دیزاین شده با منجوق و مروارید موهایتان را برای یک میهمانی و دورهمی به بهترین شکل آرایش کرده و بدین صورت استایل خاص و زیبایی را برای خودتان داشته باشید.

4. مدل مو با شانه مو مجلسی

اگر قصد دارید به میهمانی و یا دورهمی خاص مانند شب چله اقوام و یا مراسم تولد بروید به شما پیشنهاد می کنیم از شانه مو غافل نمانید. می توانید بدین منظور از شانه مو مجلسی دیزاین شده با مروارید استفاده کرده و بدین صورت موهایتان را به بهترین شکل ممکن شینیون کنید. این شینیون مناسب سنین نوجوان تا بزرگسال بوده و می توانید با توجه به سلیقه تان در شینیون های باز، نیمه باز و بسته استفاده کنید.

5. مدل مو با گیره مو مرواریدی

در صورتی که به مدل موهای مینیمال و اروپایی علاقه دارید می توانید موهایتان را پس از شستشو برس کشیده و در صورت دلخواه با اتو موهایتان را براشینگ کنید. حال از گیره و پنس های فانتزی و مرواریدی برای بستن موهایتان استفاده کنید و به مدل های مختلف این گیره ها را بر روی موهایتان بزنید.

شما می توانید از گیره مو مرواریدی استفاده کرده و موهایتان را به روش های مختلف ببندید و زیبایی بیشتری را به ارمغان بیاورید؛ ضمن اینکه امروزه می توانید از این گیره ها در شینیون های نیمه باز، باز و بسته استفاده کنید.

نکات لازم برای خرید اکسسوری مرواریدی

  1. سعی کنید قبل از خرید از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنید؛ امروزه فروشگاه های آنلاین خرید اکسسوری فراوانی در تمامی شهر ها وجود دارد که به شما برای یک خرید خوب و با کیفیت کمک می کند.
  2. اگر قصد دارید از این اکسسوری ها در مراسمات خاص استفاده کنید سایز مروارید گیره سرتان را متناسب با سایز مروارید کفش یا لباس تان ست کنید تا بدین صورت استایل کامل تری داشته باشید.
  3. استفاده از مروارید در گیره و اکسسوری های مو سبب درخشش بیشتر استایل تان خواهد شد. بنابراین بهتراست به هنگام خرید لباس به این نکته توجه کنید تا بدین صورت بتوانید خرید خوبی را برای لباس و اکسسوری هایتان داشته باشید.
  4. پیشنهاد می شود اکسسوری های موهایتان را با بدلیجات تان ست کنید تا هماهنگی بیشتری داشته باشند.

نتیجه گیری

همانطور که متوجه شده اید در این مطلب سعی کرده ایم تا شما را با چندین مدل مو با مروارید آشنا کنیم تا بدین صورت بتوانید در میهمانی ها و دورهمی هایتان موهایتان را شینیون کنید؛ شما می توانید در این شینیون از هر اکسسوری که مد نظرتان است استفاده کنید اما حواستان باشد که در این مورد زیاده روی نکنید و بیشتر به سمت سبک های مینیمال بروید تا بتوانید نقل مجلس شوید. در صورتی که درباره بستن مو با گیره های مرواریدی هنوز ابهاماتی دارید می توانید به سوالات انتهای مطلب مراجعه کنید تا به سوالهایتان پاسخ دهید.

آیا می توان از تمامی اکسسوری های مو برای بستن مو استفاده کرد؟

بله شما می توانید از تمامی اکسسوری های مو مرواریدی برای انواع شینیون موهایتان استفاده کنید؛ اما حواستان باشد بهتراست برای زیبایی بیشتر حتما قبل از شینیون مو حمام بروید تا بدین صورت موهایتان بهتر شینیون شود.

بهترین مدل مو با گیره مرواریدی کدام است؟

تمامی روش های ذکر شده در دسته بهترین مدل های مو بوده و این موضوع کاملا به سلیقه شما بستگی دارد؛ شما می توانید با توجه به سلیقه تان از انواع اکسسوری ها و شینیون استفاده کنید تا بدین صورت شینیون زیبایی را برای خود به ارمغان بیاورید.

نظرات (0)

در این قسمت نظر خود را با ما در اشتراک بگذارید