×
سبد خرید شما خالی است
×

کاربر تندیس اکسسوری هستید؟ لطفا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

ورود/ثبت نام
0
تندیس اکسسوری
تندیس اکسسوری
صفحه اصلی / بلاگ / آموزش ساخت گیره مو خلاقانه با 5 ایده جذاب

آموزش ساخت گیره مو خلاقانه با 5 ایده جذاب

10 شهریور 1403
86
0
آموزش ساخت گیره مو خلاقانه با 5 ایده جذاب

یکی از اکسسوری های جذاب و بسیار زیبا برای مو، که امروزه در طرح ها و مدل های مختلف ساخته می شود، گیره مو است. گیره مو در دسته محصولاتی است که هر مدلی از آن تزیینات منحصر به فرد خود را دارد و هر فردی با توجه به سلیقه خود به انتخاب و خرید آن می پردازد. بعضی از افراد هم دوست دارند انواع گیره مو را خودشان درست کنند تا هم لذت ساخت گیره مو را تجربه کنند و هم از ایده های خلاقانه، جدید و پینترستی برای ساخت گیره مو استفاده کنند. به همین جهت در این مطلب قصد داریم به آموزش ساخت گیره موهای خلاقانه بپردازیم تا شما هم بتوانید در منزل یک اکسسوری مو بسیار جذاب برای خود بسازید، شاید هم بتوانید از این راه کسب درآمد هم داشته باشید؛ با ما همراه باشید.

1. گیره مو مجلسی

گیره مو مجلسی یکی دیگر از پرطرفدارترین مدل های گیره مو است که در مهمانی ها و مجالس می توانید به واسطه آن موهای خود را شینیون کنید. برای ساخت گیره مو مجلسی می توانید گیره مو خام را خریداری کنید و با چسب و نگین یا مروارید روی آن را تزئین کنید. از جمله وسایلی که در ساخت این گیره مو به آن نیاز دارید، الگو، خمیر سیلیکونی، نگین یا مروارید، گیره شنیون، چسب تفنگی، فندک و چسب صنعتی است. ابتدا روی کاغذ الگو طرح مورد نظرتان را که می تواند پروانه، برگ، پاپیون یا هر شکل دیگری باشد را برش دهید. می توانید از طرح های آماده چاپی هم استفاده کنید؛ حال این الگو را روی خمیر سیلیکونی قرار دهید و طبق الگو خمیر را برش دهید. بعد می توانید مروارید یا نگین را با چسب مخصوص به خمیر بچسبانید و کمی به آن فار وارد کنید؛ در آخر هم می توانید دور الگو را با سوزن یا نوک خودکار دورگیری کنید. بعد از این که خمیر به خوبی خشک شد می توانید با چسب تفنگی آن را گیره خام بچسبانید تا یک گیره مجلسی داشته باشید؛ همچنین می توانید با استفاده از متریال های گفته شده برای خودتان تاج های بلند و کوتاه تهیه کنید و در مراسمات تان از آن ها استفاده کنید.

2. ساخت گیره مو فانتزی

ساخت گیره مو فانتزی بسیار راحت است و می توانید با استفاده از پارچه های طرح دار، مروارید، نوار نگینی و غیره یک گیره مو بسیار جذاب بسازید. ابتدا تو الگوی پاپیون روی پارچه بکشید و برش دهید. سپس پاپیون ها را از پشت به یک دیگر بدوزید و به اندازه دو سانتی متر آن را باز نگهدارید تا بتوانید آن را به رو برگردانید. اگر دوست داشته باشید گیره موی شبیه کمی پف دار به نظر برسد، می توانید مقدار بسیار کمی پشم شیشه داخل آن بریزید. در غیره این صورت لازم نیست کاری انجام دهید و فقط باید قسمتی از پاپیون را که باز مانده، با نخ بدوزید. حالا می توانید روی پاپیون را با مروارید، نگین، آویز پلاک، نوار های نگینی و یا هر نوع اکسسوری دیگر تزئین کنید. این مدل گیره مو در بین دختران جوان بسیار پرطرفدار و محبوب است.

3. گیره مو ساده

اگر خیلی دنبال مد و اکسسوری نیستید و می خواهید فقط یک گیره مو ساده داشته باشید می توانید با نمد برای خود گیره مو درست کنید. برای این کار روی نمد مشکی یا هر رنگی که دوست دارید، شکل گل، برگ، پاپیون، ستاره، ماهی و یا غیره بکشید. الگو را برش کنید و مجددا روی نمد قرار دهید و همان شکل را برش کنید. حالا می توانید با استفاده از نخ گلدوزی یا ساده دور تا دور نمد را به صورت دندان موشی بدوزید. بعد از اتمام کار می توانید با مروارید، ملیله، پولک و غیره آن را دیزاین کنید. اما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال گیره مو ساده هستید، اجازه دهید به همان شکل ساده خود باقی بماند و چیزی به آن اضافه نکنید. در آخر می توانید شکل آماده شده را روی یک گیره مو خام بچسبانید و از آن به صورت روزانه یا در میهمانی ها و دورهمی هایتان استفاده کنید.

4. کش مو پارچه ای

اسکرانچی یکی از محصولات مراقبت از مو محسوب شده و امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است؛ به همین جهت قصد داریم آموزش ساخت اسکرانچی را برایتان بیان کنیم تا شما نیز بتوانید نسبت به تهیه این کش زیبا برای خودتان و یا کسب درآمد تهیه کنید. مواد لازم برای تهیه کش اسکرانچی شامل مواردی از جمله پارچه (ساتن، تور طرحدار یا هر پارچه ای که در دسترس دارید.)، قیچی پارچه و کش می شود. برای ساخت این کش مو ابتدا کش تان را به ابعاد 8 سانت و پارچه تان را یک نوار 5 در 22 سانت برش بزنید و دو لبه طول پارچه را روی یکدیگر قرار داده و با چرخ خیاطی بدوزید. حال پارچه تان را راسته کنید و به منظور زیبایی بیشتر می توانید روی آن را اتو بکشید تا درز دوخته شده آن صاف و زیبا بایستد. حال کش را با سنجاق قفلی از میان این نوار رد کنید و دو لبه کش و دو طرف پارچه تان را به یکدیگر متصل کنید. به منظور دوخت بهتر می توانید از چرخ خیاطی استفاده کنید تا دوخت کاملا محکمی داشته باشید.

5. ساخت تل سر

برای درست کردن تل سر روش های بسیار متنوعی وجود دارد. به عنوان مثال می توانید با برگه های فوم گل و گلبرگ برش دهید و روی یک سیم مخصوص آن را بچسبانید. یا می توانید مروارید و نگین های بزرگ و کوچک را به شکل های مختلف به یک دیگر وصل کنید و آن را به اندازه دور سر خود در بیاورید. حتی می توانید گل های آماده کوچکی که در خرازی ها به فروش می رسند را به یک دیگر وصل کنید تا یک تل زیبا بسازید. نگهداری اکسسوری مو و ساخت آن ها بسیار راحت است و نیاز به هیچ مهارت خاصی ندارد. اگر به دنبال این هستید وقت خود را پر کنید و درآمدی هم در کنار آن داشته باشید، توصیه می کنیم از این ایده استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن به درآمد برسید.

خرید گیره مو

ما در این مطلب روش های مختلفی برای ساخت گیره مو را به شما آموزش دادیم تا بدین صورت شما نیز بتوانید با ایده های خلاقانه خود تغییراتی را هم در آن ایجاد کنید. در صورتی که ایده های ترندی ندارید یا زمان کافی برای تهیه این گیره ها را ندارید می توانید از فروشگاه آنلاین اکسسوری ایده گرفته یا نسبت به خرید خود اقدام کنید؛ ضمن اینکه تندیس اکسسوری یک فروشگاه عمده فروش در مشهد بوده و شما می توانید زیباترین، ترندترین و با کیفیت ترین گیره موها را از آن به صورت عمده خرید کنید و به مشتریان خود بفروشید و از این راه کسب درآمد کنید.

نظرات (0)

در این قسمت نظر خود را با ما در اشتراک بگذارید